هیچ وقت نباید از قافله عقب ماند. زمان به سرعت در حال سپری شدن است و رقبا در حال تکاپو تا بازار تجارت را به کل و یا بخش اعظم آن را از آن خود کنند. در طول تاریخ همیشه عده ای زیر دست پای افراد بزرگتر از خود محو شده اند. به طور مثال شرایط جامعه به گونه ای شده است که سوپرمارکت های محلی بسیاری از مشتریانشان را از دست داده اند زیرا آنان ترجیح می دهند از فروشگاه های زنجیره ای که همه نوع محصول موردنیازشان را تامین می کند و گهگاه نیز تخفیفی برای رفاه حال مشتریان در نظر می گیرد خریدهای هفتگی خود را انجام دهند.
نقشه ی رقبا برای پیشی گرفتن چیست؟
شرکت ها ی تجاری یا تولیدی رقیب، عمدتا در فکر ارتقا عملکردشان و فروش بیشتر هستن. آنها از هر طریقی سعی بر شناساندن خود و مهم جلوه دادن مزایا و برتری شان بر شما هستند. آنها از هر راهی که فکرش را بکنید در تلاشند که گاهی از شنیدنشان تعجب خواهید کرد. این راه ها از تغییر دکوراسیون داخلی شرکت گرفته، تا انتخاب رنگ سازمانی و لباس یک دست کارکنان و هدایای تبلیغاتی و برندینگ گسترده است. البته ناگفته نماند در دنیای امروزی عملکرد مناسب و بازدهی بالای سایت شما امری گریز ناپذیر است.
انتخاب رنگ سازمانی برای موسسه تان بسیار اهمیت دارد.
مطلب مرتبط: چه رنگی را برای سازمانم انتخاب کنم؟
آیا رنگ سازمانی خود را انتخاب کرده اید؟ اگر این کار را انجام نداده اید آن را در اولویت خود قرار دهید. شاید اهمیت آن چندان به چشمتان نیاید اما تاثیر روانی که یک رنگ یکپارچه که نمایانگر و معرف شرکت و موسسه شما باشد مهم و جداناپذیر از پروسه ی داشتن یک کسب و کار موفق است. برای این انتخاب بسیاری از نکات را اعم از نوع خدماتی که ارائه می دهید، نوع محصولات و زیر مجموعه ی کاریتان را مد نظر قرار دهید. با توجه به این نکات می توانید رنگ سازمانی را انتخاب کنید و از آن در سایتتان، لباس کارمندان، دکوراسیون شرکت، یک هدیه تبلیغاتی موثر مانند سررسید و پلن های تخفیفی که در نظر می گیرید پیاده سازی نمایید.
توجه به سایت و ارائه خدمات آنلاین
اگر از آن دسته افرادی هستید که با تغییر مخالفت می کنید پس بدون رودربایستی شکست خواهید خورد. همانطور که آب اگر راکد بماند می گندد و بوی نامطبوع می گیرد. این مبحث در مورد شغل و کسب و کار نیز صدق می کند. با راکد ماندن و مقاومت در برابر تغییر راه پیشرفت را بر خود خواهید بست. زمانه در حال تغییر است و ما باید به این ریسمان چنگ زنیم و از قافله عقب نمانیم. یکی از جلوه های تغییر کسب و کار صد در صد آنلاین و غیر حضوری شدن آن است. افراد برای سر و سامان دادن به زندگیشان در این اوضاع در هم پیچیده ی حال مجبورند تا مولتی تسک (Multi Task) باشند. برای مثال در همان لحظه که ماشین را به کارواش داده اند با مطب دکتر تماس می گیرند، خدماتی را برای شستشوی پرده به منزلشان می فرستند و لباس مورد علاقه شان را برای میهمانی فردا شب به صورت آنلاین سفارش می دهند. پس به صورت مداوم به سایتتان رسیدگی کنید و خدمات و کالاهایتان را آپدیت نگه دارید.
مطلب مرتبط: اجزا تاثیرگذار در کیفیت تقویم رومیزی
سررسید را در قالب هدیه تبلیغاتی کادو دهید
در اینجاست که بحث شیرین هدیه تبلیغاتی آغاز می شود. هدیه ،کادو با آوای خوش و دلنشینش همه ی قشر جامعه را خوشحال کرده و خنده را به روی لبانشان می نشاند. چه کسی است که دریافت هدیه را دوست نداشته باشد؟ حتی کسانی که هدیه می دهند نیز از خوشحالی که در طرف مقابل ایجاد می کنند خوشحال می شوند. حال چه می شود اگر ما از این احساسات خوب و نیک بهره ای سیاست مدارانه نیز بگیریم. به این معنا که در کنار توجه به قشر جامعه ای که به آنها هدیه می دهیم تبلیغاتی را چه به صورت محصوص و چه به صورت نامحسوس انجام دهیم.
با دقت جامعه ی هدف را انتخاب نمایید
اینکه به هرکسی هدیه دهیم درست است که کاری نیکوست اما سودمند نیست. پس با یک ارزیابی عمیق جامعه ی هدف را انتخاب نمایید تا هم در هزینه هایتان صرفه جویی شود و هم هدفمند و با سیاست عمل نمایید. برای مثال شرکتی در کار بسته بندی و فروش زعفران در جعبه های شیک و لاکچری ست. اینکه به کارمندان دیگر شرکت ها مقداری زعفران دهد نه مقرون به صرفه است و نه فایده ای دارد. جامعه ی هدف برای فروش زعفران بسته بندی شده ی شما خانم ها هستند پس با یک انتخاب مناسب می توانید برای همیشه برندتان را در ذهن خانم ها ماندگار نمایید. چند راه پیش رو دارید: گزینه ی اول اینکه با سفارش یک سررسید اختصاصی و هدیه دادن آن به کارمندان خانم شرکت خودتان و دیگر موسسات کار خود را تکمیل نمایید.
اما یک سررسید اختصاصی چطور شما را معرفی می کند؟
سررسید هدیه ای کاربردی ست که به علت فضای مناسب نوشتن و تقویم سال جدید که درونش نهفته شده است از شخص و خانواده جدا نمی شود. در برگه های اببتدایی و انتهایی سررسید ورق هایی از جنس گلاسه یا تحریر موجود است که به روی آن می توانید به زیباترین شکل ممکن شرکتتان را معرفی کرده و محصولات و خدماتتان را با تصاویر گرافیکی زیبا نشان دهید. گزینه ی دیگر برای شما سفارش ست تبلیغاتی ست. شرکت گاموت برای شما ست تبلیغاتی می سازد!
برای شرکت بسته بندی زعفران این ست می تواند شامل یک سررسید قرمز، یک خودکار قرمز رنگ با کیفیت و یک جعبه ی کوچک که درون ان مقداری زعفران است باشد. تمام انچه رخ می دهد به پیشنهادات کارشناسان گاموت و سلیقه ی شما بستگی دارد.
- ۰۰/۰۸/۱۹